فروش اینترنتی لوازم یدکی و لوازم برقی خودرو

خرید آنلاین و فروش اینترنتی معروفترین و برترین برندهای لوازم یدکی و لوازم برقی خودرو

فروش اینترنتی لوازم یدکی و لوازم برقی خودرو

خرید آنلاین و فروش اینترنتی معروفترین و برترین برندهای لوازم یدکی و لوازم برقی خودرو

فروشگاه لوازم یدکی mvm

با افزایش قیمت بهای لوازم یدکی، فروشگاه اینترنتی ” کارایدک” به عنوان جامعترین مرجع خرید و مقایسه قطعات خودرو، فروش « لوازم یدکی ام وی ام» را با شرایط ویژه ای آغاز کرده است.

کارایدک از فروشگاه های لوازم یدکی انواع خودرو مثل ام وی ام ، لیفان ، پراید و … میباشد.  این شرکت برای کاربران این امکان را فراهم کرده تا بتوانند به صورت اینترنتی محصول مورد نظر خود را خریداری کررده و به این صورت در وقت و هزینه های خود صرفه جویی کنند.

تعیین کیفیت لوازم یدکی تولید کنندگان قطعات خودرو کمی ریسک دارد، اما اگر بخواهیم صادق باشیم خرید لوازم یدکی OEM هم بدون ریسک نیست. در این خصوص بهتر است کمی تحقیق کنید. از یک مکانیک قابل اعتماد سوال کنید . پیشینه و اعتبار کارخانه‌ های تولید‌کننده‌ ی قطعات خودرو را بررسی کنید.

کارایدک محصولات و لوازم یدکی mvm را اصل و با ضمانت به دست شما میرساند. این محصولات دارای گارانتی هستند و از مزایای گارانتی بهره مند میشوند. کارایدک کامل ترین لوازم یدکی و هر آن چه در بازار یافت نمیشود را کاملا اصل و ضمانتی به شما ارائه میدهد. این فروشگاه اینترنتی به مشتریان ارادت خاصی دارد و با سریعترین حالت ممکن آماده همکاری با شما عزیزان است.

فروشگاه اینترنتی کارایدک برای خرید آسان و مطمئن لوازم یدکی mvm و دیگر خودروها به صورت اصلی اصلی و اورجینال با گارانتی است لوازم اسپرت انواع ماشین و لوازم جانبی انواع خودرو را میتوانید اینترنتی و در کمترین زمان ممکن خریداری کنید. برای اطلاعات بیشتر 02136617616با تماس بگیرید.

فروشگاه لوازم یدکی 206 و پراید

پژو ۲۰۶ (به انگلیسی: Peugeot 206) یک خودروی سواری تولید شرکت پژو است که به جهت هندلینگ مناسب، جذابیت ظاهری، سازگاری با محیط زیست و مصرف سوخت پایین و همچنین گزینه‌های گوناگون و فراوان در سراسر جهان طرفداران زیادی داشت و در ایران با ۶ تیپ تولید و عرضه می‌شد.
این خودرو میان ایرانیان با استقبال زیادی رو به رو شده و صاحبان آن ها رو به افزایش هستند. از این رو کارایدک برای ارائه انواع لوازم یدکی 206 پیشگام میباشد.

پراید خودرویی است که تولید آن در کره جنوبی آغاز شد. از سال ۷۲ در ایران توسط شرکت سایپا آغاز شد؛ که در کره جنوبی در مدل‌های DM و FS و همچنین مدل سدان که به آن بتا نیز گفته می‌شد تولید می‌شده‌است. پراید نخست توسط کمپانی فورد و سپس توسط کمپانی کیا ساخته شده‌است. البته نام خودروی تولیدی پراید نبوده و تفاوت‌های اساسی ای نیز دارند.

این خودرو به دلیل ارزان تر بودن از بقیه خودروهای داخلی مالکان زیادی دارد و شما میتوانید برای خرید لوازم یدکی پراید از ما کمک بگیرید.

تماس با فروشگاه لوازم یدکی 206 و پراید

لوازم یدکی پراید و خودروهای دیگر اعم از تزیینات داخلی و خارجی را از کارایدک بخواهید و کیفیت را با همه وجود حس کنید.

فروشگاه اینترنتی کارایدک فروشگاه اینترنتی انواع لوازم یدکی 206 ، پراید و دیگر خودروها به به شکل اورجینال با گارانتی میباشد. شما میتوانید لوازم اسپرت انواع خودرو ها به همراه انواع لوازم جانبی ارا اینترنتی و در سریعترین زمان ممکن خریداری نمایید. برای اطلاعات بیشتر 02136617616 با تماس بگیرید.

فروش ایسیو سمند

کامپیوتر ماشین یا همان ECU (Electronic Control Unit) که معنای آن واحد کنترل الکترونیک می باشد وظیفه کنترل خودرو های انژکتوری را دارد، و فقط در خودروهای انژکتوری موجود می باشد.

یکی از اصلی ترین بخش های خودرو های سمند ECU خودرو است که درست به مانند مغز انسان وظیفه کنترل و تصمیم گیری را بر عهده دارد و هماهنگی بین اجزای خودرو را مشخص می کند. ECU سمند به عنوان یک کامپیوتر کوچک با پیدایش خودرو های انژکتوری دررون خودروها کا گذاشته شد. این قطعه که به کامپیوتر سمند معروف است با استفاده از سنسور هایی که در نقاط مختلف خودرو کار گذاشته شده اند گزارش کاملی از عملکرد خودرو را بدست می آورد و وضعیت فنی خودرو را می سنجد. اهمیت ECU سمند آنقدر مهم است که اگر در آن اختلالی رخ دهد خودرو از کار می افتد و قادر به حرکت نخواهد بود.

این قطعه مانند بسیاری از قطعات دیگر در صنعت اتومبیل‌سازی، در طول زمان دچار تغییرات فراوانی شده است. در خودرو‌های امروزی به دلیل وجود رادار‌ها و آپشن‌های متعدد، خودروسازان به ناچار از دو ECU برای تنظیم و هماهنگی میان عناصر خودرو استفاده می‌کنند

تماس با فروشگاه ایسیو سمند

فروشگاه اینترنتی کارایدک برای خرید آسان و مطمئن لوازم یدکی و انواع کامپیوتر خودروها به صورت اصلی و اورجینال با گارانتی آماده همکاری با شما عزیزان است. لوازم اسپرت انواع ماشین و لوازم جانبی انواع خودرو را میتوانید اینترنتی و در کمترین زمان ممکن خریداری کنید. برای ثبت درخواست تعمیر ECU سمند و اطلاعات بیشتر با 02136617616 با تماس بگیرید.

فروشگاه ایسیو سمند

ECU مخفف کلمه Electeronic control unit است و با قرار گرفتن انژکتور در اتومبیل‌ های امروزی قطعات الکترونیکی دیگری نیز با آن‌ در سیستم کنترلی اتومبیل به‌وجود آمدند. ایسیو سمند یکی از مهمترین قطعات الکترونیکی است که نقش هدایت و کنترل یک خودروی انژکتوری را بر عهده دارد.

این قطعه یک میکرو کامپیوتر است که به کمک سنسور ها و با تعیین شرایط لحظه‌ ای موتور به یک سری عمل کننده یا فرمان‌ بر های نصب شده بر روی موتور فرمان دهد تا از این طریق، زمان و مدت پاشش سوخت، زمان جرقه و فراهم‌ سازی شرایط مناسب برای ایجاد احتراق را در داخل سیلندر ها تامین کند. این میکرو کامپیوتر نیز مانند دیگر همنوعان خود شامل CPU، حافظه و برنامه‌ ریز است.

ECU سمند با توجه به سنسور هایی که به موتور متصل است وضعیت و شرایط خودرو را تحلیل کرده و پاسخ‌ های لازم را به خروجی‌ ها که عبارتند از: انژکتور ها، جرقه زن‌ ها و … اعمال می‌ کند. سنسورهای کیت‌ های انژکتوری مختلف هستند که هر چه تعداد آن ها بیشتر باشد ECU بهتر می‌ تواند شرایط موتور را درک کند.

خودروی ملی سمند که در سه تیپ SE – LX – EF7LX عرضه میشود دارای ای سی یو بوش ۷٫۴٫۹ ( BOSCH ME 7.4.9 ) میباشد . این خودرو دارای محدودیت ها و ایراداتی در ای سی یو خود بوده که این ایرادات با ریمپ ECU قابل حل میباشد .

فروشگاه ایسیو سمند

برای ثبت درخواست تعمیر ECU سمند و یا خرید کافیست با شماره ۰۲۱۳۶۶۱۷۶۲۵ تماس حاصل نمایید !

مطالب مرتبط:

خرید اینترنتی کامپیوتر 206
کامپیوتر 206 چیست؟

کاربرد دستگاه دیاگ چیست؟

در موتور خودرو ها حافظه موقتی بنام ECU وجود دارد. با استفاده از دستگاه دیاگ این کد شناسایی میشود و خطای ایجاد شده اصلاح میگردد یا در صورت نیاز قطعه مورد نظر تعویض میشود. به این ترتیب وضعیت خودرو بحالت اولیه باز میگردد.

در صنعت خودرو بطور کلی منظور از دیاگ کردن یا دیاگ زدن تشخیص و رفع عیب خودرو است .

اما اصطلاح دیاگ خودرو به این معنی است که بتوان با استفاده از اطلاعاتی که کامپیوتر خودرو در اختیار ما قرار میدهد، خودرو خود را عیب یابی نموده و بتوانیم اشکالات بروز امده در آن را شناسایی نماییم.

کاربرد دستگاه دیاگ ، یکی دیگر از مهم ترین قسمت های دیاگ میباشد که برای هر مدل خودرو متفاوت میباشد. هر خودرو از یک سری دستورالعمل های کارکردی متفاوت استفاده میکند.

بهمین علت نمیتوان هر خودرویی با هر نرم افزاری دیاگ زد. برای هر خودرو باید از نرم افزار خاص خود آن خودرو استفاده نماییم تا دستگاه بتواند نحوه کارکرد فعلی خودرو را با استاندار های نوع خودرویی که انتخاب شده است تطبیق دهد و آنگاه اقدام به عیب یابی نماید.

دستگاه های دیاگ برای اینکه بتوانند اطلاعات کامپیوتر خود را به نمایش در آورند باید به پورت یا درگاهی در خودرو بنام او بی دی ( OBD ) متصل شوند که اینکار توسط یک کد خوان انجام م یپذیرد.

البته پورت های او بی دی در خودرو های مختلف در جایگاه های مختلفی قرار دارند، بعضی در زیر داشبورد، بعضی هم زیر کاپوت و بعضی ها هم در کنسول میانی خودرو.

برای اطلاع بشتر از کاربرد دستگاه دیاگ میتوانید با مشاوران تخصصی کارایدک در ارتباط باشید و برای خرید بهترین دستگاه دیاگ میتوانید از کارایدک به صورت اورجینال خریداری کنید.