فروش اینترنتی لوازم یدکی و لوازم برقی خودرو

خرید آنلاین و فروش اینترنتی معروفترین و برترین برندهای لوازم یدکی و لوازم برقی خودرو

فروش اینترنتی لوازم یدکی و لوازم برقی خودرو

خرید آنلاین و فروش اینترنتی معروفترین و برترین برندهای لوازم یدکی و لوازم برقی خودرو

تعمیر ایسیو با تخصص کامل

تعمیر ایسیو با تخصص کامل ،برای تعمیر ایسیو خودرو در مدل های مختلف میتوانید با کارا یدک در ارتباط باشید .

ایسیو اغلب در دو مورد ایراد پیدا میکند :

1-مشکلات نرم افزاری

حدود بالای 90 درصد از مشکلات ایسیو ،مشکلات نرم افزاری میباشد.

2- مشکلات سخت افزاری:

خیلی کم رخ میدهد ، در هنگامیکه یکی از درایو های حسگر ها یا عملگر ها بسوزد که در این صورت شکل ظاهری آن کاملا مشخص میباشد .

یـا ارتبـاطی قطع گردیده باشد که میتوان با اهم متر آن ارتبـاط را مـشخص نمـود ولـی قابـل تعمیر نمیباشد اما در صورت سوختن درایو ها میتوان آن را تعویض نمود.

حرفه شناخت ایسیو و تعمیرات ایسیو یک حرفه بسیار تخصصی و پر در آمد است حال به سراغ بازار کار تعمیرات ایسیو میرویم .

با ورود تکنولوژی به سیستم خودرو ها و مجهز کردن ماشینها به کامپیوتر خودرو یا همان ایسیو مطمئنا برای از بین بردن مشکلات احتمالی این سیستم هوشمند و عظیم نیاز به افرادی متخصص جهت آموزش تعمیر  ایسیودارد .

اجزای برد ایسیو چیست ؟

این کامپیوتر کوچک نیز مانند سایر کامپیوترها دارای CPU، حافظه و قابلیت برنامه ریزی است. در داخل ECU دو نوع حافظه وجود دارد :

حافظه موقت که با قطع برق از بین می رود اما مجددا قابل بازیابی است.

حافظه موقت شناسایی استپ موتور ، دنده ها و عملکرد موتور و محاسبات لحظه ای برای تنظیمات آنی را بعهده دارد و معایب موقت و دائم سیستم انژکتور را در خود نگهداری میکند.

ساختار پیچیده خودرو های امروزی و استفاده از عناصر هوشمند مانند پردازنده های سریع و دقیق الکترونیکی، سنسورها و عملگرهای الکتریکی، کار تعمیر و خدمات پس از فروش را برای خودرو سازان دچار تحولی جدی کرده است؛ بگونه ای که دیگر نمیتوان بدون وجود دستگاه دیاگ چنین خودروهایی را تعمیر و عیب یابی کرد.

خودروی خود را به ما بسپارید ، برای تعمیر ایسیو به صورت تخصصی و حرفه ای میتوانید با کارا یدک در ارتباط باشید.

خرید دستگاه دیاگ اورجینال

خرید دستگاه دیاگ اورجینال ، دستگاه دیاگ به تعمیرکار کمک میکنند تا عیوب پدید آمده در دستگاه الکترونیکی را شناسایی و نسبت به تعمیر آن اقدام کند.

در پی بکارگیری مدارات الکترونیک در خودروها و کاربردی شدن آن در صنعت خودروسازی مدارات الکترونیکی مخصوص و پیچیده ای در خودروها قرار داده شده که از جمله آن ها میتوان به کروز کنترل، کنترل سیستم تعلیق ، کنترل ایربگ، کنترل سیستم تهویه، سیستم های ضد سرقت و غیره اشاره داشت.

وجود این امر باعث ایجاد تحولی جدی در زمینه تعمیر و خدمات پس از فروش خودرو گردیده است. جهت عیب یابی این سیستم ها بدلیل پیچیدگیهایی که دارند از دستگاه دیاگ استفاده میگردد.

سپس ECU با بررسی کدهای دریافت شده نوع درخواست دستگاه عیب یاب را تشخیص میدهد و اطلاعات مورد نظر را ارسال میکند و بدین صورت تعمیرکار را برای عیب یابی خودرو کمک میکند.

خواندن پارامتر های کاری موتور روشن از دیگر قابلیت های دستگاه های عیب یاب است. پارامتر های موتور عبارتند از سرعت موتور، دمای هوا، دمای آب، آوانس جرقه، مقدار سوخت، لین یا ریچ بودن دود اگزوز، مقدار باز بودن دریچه گاز، مقدار باز بودن استپر موتور، و موارد دیگر که با بررسی آن ها میتوان کارکرد موتور را دقیقا مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

برای خرید دستگاه دیاگ مناسب میتوانید از فروشگاه آنلاین قطعات خودرو بصورت اورجینال و بهترین مدل خریداری کنید.

برای خرید کافیست با شماره ی ذکر شده در ارتباط باشید تا با واحد فروش تماس بگیرید و اطلاعات لازم درمورد انتخاب دستگاه دیاگ دریافت کنید.

برای داشتن یک دستگاه دیاگ اورجینال و با کیفیت میتوانید با فروشگاه کارا یدک در ارتباط باشید ، فروشگاه کارا یدک در زمینه ی فروش قطعات اصلی خودرو فعالیت می کند میتوانید با راه های ارتباطی کارا یدک در ارتباط باشید :

۰۲۱۳۶۶۱۷۶۲۵

۰۲۱۳۶۶۱۷۶۱۶

ایسیو خودرو چه وظیفه ای دارد؟

ایسیو خودرو چه وظیفه ای دارد؟ ،  اساسا ایسیو کروز، تزریق سوخت را کنترل می کند و در موتورهای بنزینی زمانبندی شروع جرقه را برای مشتعل کردن ‏سوخت انجام می دهد.

ایسیو کروز موقعیت داخلی موتور را با استفاده از سنسور موقعیت میل لنگ تعریف می کند به ‏طوری که انژکتور و سیستم احتراق دقیقا در زمانی درست فعال شوند.

یک موتور احتراق داخلی اساسا یک پمپ هوای بزرگ است که با استفاده از سوخت به خود قدرت می بخشد.

هنگامی که ‏هوا به درون مکیده می شود، سوخت کافی برای تولید قدرت باید فراهم شود تا عملکرد موتور حفظ شود، در حالی که ‏باقی ماندن مقداری کافی سوخت برای به حرکت درآوردن مجدد خودرو (به طور مثال زمانی که خودرو خاموش است) و ‏یا می خواهیم دوباره آن را روشن کنیم ضروری است.

به طور کلی کنترل وضعیت سوخت و نمایش آن را انجام داده و با استفاده از اطلاعات آن می توان نسبت به بهبود مصرف سوخت خودرو اقدام نمود.

شاید بتوان گفت که اصلی ترین وظیفه ECU خودرو تنظیم نمودن درجه و زمان پاشش سوخت در انژکتور باشد.

حالا به این که ایسیو زیمنس اصل از کجا بخریم؟ را دریافتیم که باید از یک فروشگاهی خریداری کنیم که قطعات خودرو را به صورت اورجینال و به دور از چینی بودن و یا فیک بودن به فروش می رساند.

اگر در گردش خرید ایسیو رفته باشید میبینید که ایسیو های فرعی و چینی در بازار پر است  و با قیمت بسیار بالایی به شما میفروشند تا یک پولی به جیب بزند اما شما باید آنقدر تجربه داشته باشید تا بتوانید یک ایسیو فرعی از اصلی را تشخیص دهید.

کارا یدک بهترین مرکز فروشگاه تخصصی آنلاین است که قطعات را به صورت اورجینال و اصل به فروش می رساند.

راه های ارتباطی شما با کارا یدک :

۰۲۱۳۶۶۱۷۶۲۵

۰۲۱۳۶۶۱۷۶۱۶

ایسیو پژو 405 از کجا بخریم ؟

ایسیو پژو 405 از کجا بخریم ؟ ، شاید این سوال همه ی کسانی باشد که دنبال یک ایسیو پژو  405 اصل هستند.

ایسیو جزء اصلی ترین مرکز خودرو به حساب می آید و اینکه حتما باید مارک آن اصل باشد اگر چینی و یا مارک فرعی باشد باعث خرابی شدید خودرو خواهد شد .

چون ایسیو واحد کنترل الکترونیک (Electronic Control Unit) یا ECU بعنوان قدرتمندترین کامپیوتر خودرو ها، مکانی برای گردهم آمدن ریزپردازنده‌ ها در یک مجموعه است.

جمع‌ آوری داده‌ از سنسورهای موجود در خودرو که تعداد آنها هم کم نیست، انجام میشود تا ایسیو اطلاعات کاملی از وضعیت کلی خودرو از حرارت آب رادیاتور تا میزان اکسیژن موجود در سیستم اگزوز، در اختیار داشته باشد.

کارا یدک جزء بهترین مرکز برای سفارش ایسیو پژو 405 با کیفیت و اورجینال است.

مطالب مرتبط  : سفارش کامپیوتر پژو 405 ، فروشگاه کامپیوتر پژو 405

برای سفارش کامپیوتر پژو 405 به صورت اورجینال و کاملا حرفه ای میتوانید با کارا یدک که یک فروشگاه آنلاین قطعات به صورت اورجینال است در ارتباط باشید تا بهترین ایسیو پژو 405 از نظر کارایی و حرفه ای بودن داشته باشید.

در کارا یدک به جز کامپیوتر پژو 405 قطعاتی دیگر از جمله قطعات یدکی ، برقی و .. به شما 405 سواران عرضه می شود از نظر جنس و اورجینال بودن خیالتان راحت باشد چون بهترین ها را به شما عرضه می کنند.

راه های ارتباطی شما با کارا یدک : 

۰۲۱۳۶۶۱۷۶۲۵

مرکز تعمیر ایسیو خودرو

مرکز تعمیر ایسیو خودرو ، کارا یدک در زمینه ی تعمیر ایسیو خودرو حرفه ای است که میتوانید برای تعمیر تخصصی ایسیو به صورت حرفه ای با کارایدک در ارتباط باشید.

برخی از مشکلاتی که در کارایدک تعمیر میگردند :

تعمیرات تخصصی ECU AIRBAG
تعمیرات تخصصی بی اس ای BSI
تعمیرات تخصصی بی اس ام BSM
تعمیرات تخصصی کیلومتر AMPER
تعمیرات تخصصی بی اس ایBSI و بی اس ام BSM & BM34
تعمیر تخصصی یونیت کمربند AIRBAG
کم و افزایش کیلومتر دیجیتالی از AMPER
کم و افزایش کیلومتر دیجیتالی از ECU
کم و افزایش کیلومتر دیجیتالی از BSI
توربو کردن خودرو
پروگرام کردن ایسیو
نحوه کم کردن میزان مصرف سوخت بدون افت شتاب
برنامه ریزی و تعمیرات ecu خودروهای ایموبلایزر بدون حذف سیستم ضد سرقت
دیکود کردن انواع ecu های ضد سرقت (پراید والو ،زیمنس، سمند سورن و سریر ، ریو ، L90 و…)
دانلود و پیکره بندی و تعریف کد سوییچ با آخرین ورژن شرکت پژو همراه با امکانات جدید افزودنی
تعمیرات پیدا کردن کدسوئیچ (ایموبیلایزر) خودرو 206Tip :1.2.3.5.6
تعمیرات پیدا کردن کدسوئیچ خودرو زانتیا 1800و 2000
پیدا کردن کدسوئیچ (ایموبیلایزر) خودرو پراید 141و 132
تعمیرات پیدا کردن کدسوئیچ (ایموبیلایزر) خودرو ریو RIO SAIPA
تعمیرات پیدا کردن کدضبط و پاک کردن کد خطا در انواع مختلف
رفع تمام ایراد ecu های زیمنس از قبیل گازخوری و رفع زاویه دریچه گاز
رفع ایراد تشخیص صحیح سیگنال سنسوراکسیژن
رفع ایراد کات کردن در دور پایین
رفع زمان پاشش بالا و دود کردن خودرو
رفع ایراد دور پایین و لرزش خودرو (زیمنس ـ ساژم ـ والوو )

کارا یدک در زمینه ی تعمیر کامپیوتر خودرو حرفه ای است و به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می کند همچنین میتوانید ایسیو به صورت اورجینال با مدل معروف از کارا یدک خریداری کنید.